28 Temmuz 2016 Perşembe

Z Raporu

Herkese Merhaba!

Kısmen yoğun bir hafta geçirdim, geçiriyorum.

Bu süt mevzusu baya bir enerjimi aldı. Ayrıca rahmetli Çiko kuşumuzdan sonra evimize gelen Cemşit de bugün hakkın rahmetine kavuştu. Bir fatiha okursunuz artık ikisine de. Öğrencilik yıllarımızda eşimin hediye ettiği iki tane kaplumbağayı ısınsınlar diye kaloriferin üzerine koyduğumdan beri kötüye çıkan adım, bu iki meftaa ile katmerlendi. (O zamanlar evim merkezi ısıtmalıydı, ve hayır kaplumbağalara bir şey olmadı! Hep bana haksızlık yaptılar.)
Dolayısıyla evcil hayvan konusunu Nirvilyo büyüyüp de annesine çekmediğine emin olduktan sonra açmak kaydıyla kapattık. (Merak edenler için rahmetli Çiko.)

Bu geçen sürede çeşitli işlere sardım. Sürprizi bozulmasın diye şu anda paylaşamıyorum ama cumartesiden sonra onu da paylaşacağım. Spoiler vermeyeyim, sürprizi kaçmasın :)

Sporu baya bir boşladım, utanarak itiraf ediyorum. Ama yine de en az haftada iki-üç yürüyüş yapmaya gayret ediyorum. Onun haricinde çikolata konusunda HALA temizim. :)

Oldukça ağır olsa da, diyet yapmadan 100gr -200gr bir şeyler veriyorum ve bu da beni mutlu ediyor. Sabah tartıldığımda 66,5 kiloydum. Nirvilyo 9 aylık olana kadar bu şekilde devam edeceğim.

Süt savaşlarında bu hafta sizlerden pek çok destek gördüm, çok teşekkür ederim. Uzman bir akrabamın da yönlendirmesiyle doktoru 6. ay bitmeden olmaz demesine rağmen, ek gıdaya başlamaya karar verdim. Yoğurt ve meyvelerle geçeceğiz bakalım yavaş yavaş. Ayrıca gece 12 beslenmesini iki gündür mama vererek deniyorum.

Daha önceden sözünü ettiğim Mami Power' ları 3 gündür içiyorum. Tadına baya alıştım. Süt üretimimde mucize yaratmıyor, ama faydasını gördüğümü söyleyebilirim. Bakalım, bir on beş gün içeceğim.

Haftalık raporlamamı da yaptıysam, bu gece rahat uyuyabilirim :)

Tarif mi? Bir sonraki postta.

Sevgiler.







2 yorum:

  1. Bebek 5 aylık olmuşsa sütün ilk zamanlara göre azalmasi normal tabi ek gıda zamanı da gelmiş. Malt içeceklere dikkat et yalnız inanılmaz yüksek kaloride oluyorlar. Onun yerine yeşil mercimek, yeşillikler, boza, kefir gibi şeylerle süt arttirmaya çalış derim. Ama bence kritik dönemi gecmissiniz bundan sonrası daha rahat geçecektir;) süt için en iyi üçlü aslında;bol su, iyi dinlenme ve pozitif düşünce:)))

    YanıtlaSil
  2. Evet, bu içtiğim malt içeceği 53 kaloriymiş. İşe yarıyor gibi. Zaten en kötü olasılık bile dünyanın sonu değil sonuçta hiç anne sütü veremeyenlerin yanında şanslı bile sayılırım.

    YanıtlaSil