18 Temmuz 2016 Pazartesi

Gün 7


Bu bloğu açalı sadece 7 gün oldu. Ve bu 7 günde ülkede olmayan kalmadı. Hiçbir şey olmamış gibi yazılarıma devam edebilmeyi isterdim ama bu mümkün değil. Yine de (olanları kanıksamadan) normal hayatımıza devam edebilmeyi akıl sağlığım için zaruri görüyorum.

Motivasyonum bu olanlardan sonra ciddi zarar gördü. Zaten bir geceyi tamamen uykusuz geçirdikten sonra canım hiç hareket etmek istemedi. Öyle özenli kahvaltılar da yapamadım açıkçası. Ama yine de size karşı kendimi borçlu hissettiğimden bırakmadım, devam ettim. (Ha bu başka zaman olsaydı, kesinlikle bırakmıştım, kıymetinizi bilin :p) Öte yandan sizden de çok olumlu geri dönüşler aldım. Hepsi için teşekkür ederim. Yalnız değilmişim, değilmişiz.

Gelelim somut verilere:


7. Günde:



Kilo: 66,7
Sağ Bacak: 62 cm
Sol Bacak: 62 cm
Bel Çevresi: 77 cm
Kalça: 107 cm

Rakamlar umut verici. Bakalım devamı nasıl gelecek.

Aslında buradan daha sık paylaşım yapmayı planlıyorum. Haftada en az 1 tane de sağlıklı atıştırmalık tarifi vereceğim. Siz de bu şekilde elinize geçen tarifleri bir şekilde bana iletirseniz, yayınlamaktan mutluluk duyarım. Her şey ileride bu yandaki yaşlı teyze gibi olmayalım diye :) (altındaki yazı: "Diyetinin nasıl gittiğinden bıkan Charlene, hedef kilosuna ulaşmak için daha ciddi bir adım attı." gibi bir şeyler diyor)

Bugün yeni bir hafta başladı. Her yeni gün yeni umutlar... Ülkede olanlara inat; herkese bol umutlu, bereketli, huzurlu, güneşli bir hafta diliyorum.



2 yorum:

  1. Berk 9 aylık olana kadar 66 dan aşağı dusemedim:) Sonra bir şey duydum "9 ayda aldığını 9 ayda verirsin" diye gerçekten 9 aydan sonra kilo vermeye başladım ve yine 55 lerdeyim;)

    YanıtlaSil
  2. Bunu duyduğuma sevindim, en azından umut var diyorsun :)

    YanıtlaSil