10 Temmuz 2016 Pazar

Başlangıç 2: Acı Gerçekler

Dedim ya kendime zaman tanıdım diye; işte o zaman bu gece bitiyor. Tam 4 aydır, ne istedimse yedim içtim. Artık bir yerden başlamam gerek, ve o yer burası. Hani derler ya anne iyiyse bebek de iyidir diye, çok doğru. O yüzden bu blogda bebeğim için yaptıklarımı değil kendi yolculuğumu anlatıyorum. Bakalım bu yolculuk beni nereye götürecek.

Başlamadan önce bir kaç bilgi paylaşmak istiyorum ki ben yandım başkaları yanmasın :)

Acı gerçek 1:
Emzirince gitmiyor! Ne gitmiyor? Kilolar. Zaten hamileyken de o kadar kilo almamlıydınız, almamalıydım. Ama o Nutella da kavanozunda pek güzel duruyordu.

Acı gerçek 2:
Emziriyorsunuz diye her istediğinizi yiyemezsiniz. Yememelisiniz. Vicdanınız burada bağırıyor: hamileyken de her istediğinizi yememeliydin!iz.

55 kilo olarak başladığım bu bebek olayında 67 kilo olarak oturuyorum bilgisayarın karşısında şu anda.

Acı gerçek 3: 
Bebeniz 10 kilo doğmuyor. Yani hamileyken aldığınız o kiloların hepsi size yerleşti. Veremiyorsanız içselleştirin. Sahiplenin. Koruyun kollayın sevin onları. Amaa bir yere kadar.

Acı gerçek 4:
Tatlılar, şerbetli şeyler, hamurlu yiyecekler SÜT yapMIyor. Süt için ot yiyeceksiniz arkadaşlar. Oh süt olsun diye götürdünüz o tatlılara geçmiş olsun.

Sonuç olarak BEN, bebesi 4. ayını yeni bitirmiş bir Nirvilyo Annesi olarak, doğal beslenerek ve spor ile başladığım kiloma dönebilmek için 30 günlük bir programa başladığımı bildirmekten gurur duyarım. Bu programda amacım evet kilo vermek, ama aynı zamanda bacaklarımı ve basen bölgemi de inceltmek.

Bunun için spor olarak:
Her sabah önce şu linkteki yogayı yapacağım https://www.youtube.com/watch?v=66bNLmdvsYM .
Bu bebeleri de alıp yapabileceğiniz hafif bir yoga programı.

Sonrasında da programı şu broşürdeki hareketler ile devam ettireceğim https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/be/96/21/be9621aeb50e4a46624af46c17653b11.jpg (Linki açmakta zorlananlar için küçük bir ön izleme de yanda bulunuyor.)

Bu özellikle baldırların iç kısımlarını sıkılaştırmaya yarayan bir program. Hareketlerin nasıl olduğunu bu linkten görebilirsiniz: http://www.dailyfithit.com/body_challenge/30-day-thigh-slimming-challenge

Beslenme olarak:
Öncelikle bugün son kez evde kalan abur cubur ne varsa bitirdim. Tüm çikolataları yedim ve rahatladım.

Yarın sabah ekmeksiz, bol yeşillikli ve cevizli bir kahvaltı yapacağım. Temel olarak ekmeği tamamen kesip, dengeli ev yemeği yiyeceğim. Yani öğlen sebze yediysem, akşam et ve salata yiyeceğim gibi. Aralarda acıkmamaya çalışacağım ama bu çok zor emzirdiğim için biliyorum, o yüzden acıkırsam da yine sağlıklı bir şeyler atıştırabilirim.

Programın detaylarını sonraki postlarda paylaşacağım ve sonucunu buradan hep birlikte göreceğiz. Şimdilik 30 günlük bir kayıt tutmayı planladım ama sonuca göre uzatabilirim. Bakalım zamanla göreceğiz.

Bana eşlik etmeye hazır mısınız?



Not: Burada belirtilenlerin hepsi kendi şahsi görüşümdür, hiç bir tıbbi bilgi içermez. Sorumluluk tamamen uygulayana aittir. Kilo, beslenme ve sağlık ile ilgili her türlü şey için mutlaka ilgili doktorlara danışın.

2 yorum: