11 Temmuz 2016 Pazartesi

GÜN 1


Kilo: 67
Sağ Bacak: 63 cm
Sol Bacak: 63 cm
Bel Çevresi: 77 cm
Kalça: 110 cm

Sabaha erken başladım. Bir önceki yazımda belirttiğim hareketleri yaptım ve güzel bir kahvaltı ettim. Gelelim değerlendirmelere:

Yoga güzel, problem yok, hoş bir başlangıç oluyor. Günlerdir ağrıyan sırtım ve boynum için de iyi bir çözüm gibi. Nirvilyo' da hareketlerin bir parçası olmaktan hoşlandı sanırım. Süre tam onun sıkılmaya başlamasıyla bitiyor. Ve fakat diğer verdiğim linkteki hareketler hafif geldi. O nedenle o hareketlere ek olarak biraz daha işi büyüterek aşağıdakileri de yapmaya karar verdim.

Derdimin sadece kilo vermek olmadığını, daha ziyade sıkılaşmak istediğimi önceden belirtmiştim. O nedenle neden sadece bacak hareketleri yapıyorum diye sordum bu sabah kendime ve programa şu karın ve bel hareketleri ile yeni bacak hareketleri de ekledim. Bunları yapmak için İngilizce bilmek gerekmiyor, hareketlerde görseller mevcut. Bugünü başlangıç olarak fasulyeden sayıp yarın iyice bir terleyeceğim bakalım.

Yeme kısmına gelirsek, belirtmek isterim ki bugün HİÇ çikolata ve ekmek yemedim. Dolayısıyla kendimi buradan tebrik ediyorum :) Çikolata haricinde başka herhangi bir abur cubur da yemedim. Baya başarılı gidiyor sayılırım. Bugün farkettiğim bir başka konu ise ne kadar az su içtiğim oldu. Yani içtiğim su miktarını da arttırıyorum yarından tezi yok. Zamanla posiyonları da biraz küçülteceğim, farkettim ki hala iki kişilik yiyorum.

"Temiz beslenmek" ciddi bir ön hazırlık gerektiriyor. Önce evdeki akıl çelicileri yok etmek gerek. Sonrasında da alışverişe çıkıp ciddi bir stok ayarlanmalı. Ben o işi bugün yapabildim. Kahvaltımı her zamanki gibi, ekmeksiz ama çok iyi yaptım. İki yumurta haşladım, 5 ceviz kırdım. Domates, zeytin ve beyaz peynir... Daha ne olsun.

Öğle yemeği biraz gümbürtüye gitti. Bulgur pilavı ve yoğurt, biraz da karpuz. Öncesinde bir küçük armut.

Öğle yemeğindeki plansızlığımı akşam yemeği ile kapattım sayılır balık ve salata ile. Ve yine karpuz. Karpuzu 3 öğün yesem bıkmam. Şekerli biliyorum ama en azından çikolatadan iyi. Yani bu bile benim için iyi bir şey. Tabi belirtmek gerek: bu beslenme ve spor planı tamamen kafamdan. Yani herhangi bir diyetistene yada spor uzmanına vs gitmiş değilim.

Maceranın devamı yarın. Bu motivasyonla ben Ay'a bile giderim.







 

2 yorum:

  1. Ben memleketteyim 1 haftadır. O da ne tartıya bi cıktım +1 eve donup seninle sıkı programa başlamalıyım🤔

    YanıtlaSil
  2. Hadi bekliyorum gel de hallederiz ☺️😘

    YanıtlaSil