9 Ağustos 2016 Salı

İneklere Adanmış Bir Yazı

Herkese Merhaba,

Nirvilyo' ya hangi ek gıdalardan başlayayım, BLW mi yapayım, muhallebi mi vereyim araştırmalarına başlamışken, dün kakasında kan farkettim. Tabi ki soluğu doktorda aldık. Bebeklerle ilgili bulduğum her şeyi okuduğumdan aslında teşhisi tahmin etmiştim. Enfeksiyon testleri de negatif çıkınca durum neredeyse kesinleşmiş oldu: İnek sütü proteini alerjisi.

Doktorumuzun önerisiyle hemen yediğim tüm süt ürünlerini kestim ve bugün akşama doğru kakası normale dönmüştü. Bu da teşhisi destekleyen ikinci en önemli bulgu oldu.

Nirvilyo için, ağırlıklı olarak anne sütü aldığından, şu an için çok büyük bir değişiklik yok. Ama benim için durum aynı değil. Yiyebileceğim pek çok şey kısıtlandı. Çikolatadan sonra peynirle yaşayan biri olarak, peynirin yerine alternatif ne tüketebilirim gerçekten bilmiyorum. Sanırım İngilizler gibi kahvaltıda reçelli ekmek yiyeceğim. Olsun. Yeter ki kuzum iyi olsun.

Başından böyle bir şey geçen varsa, tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

Şöyle bir empati yapınca, sütünü tüketemediğimiz tüm ineklerden bu vesile ile özür diliyor ve bu yazımı tüm ineklere adıyorum.

Sevgiler.






1 yorum:

  1. Canım çok geçmiş olsun. Evet bundan sonra yiyebileceğin şeyler kısıtlandı😔İnş en çabuk süre de geçer🙏🏻Şuna dikkat etmelisin demek ki bebeğin alerjik bünyeli bi bebek!Özellikle alerjiye sebep olan besinlere dikkat et.Sadece süt alerjisi de olmayabilir.Mesela bı gun boyunca farklı hiç bişi yeme yumurta ye bakalım ne olacak? Bi de sana tavsiyem alerji uzmanından alerji testi iste yapımı çok basit bisey. Nilin başka şeylere de alerjisi olup olmadığı ortaya çıksın yoksa deneme yanılma yöntemiyle baya zorlanırsın. Sana bi kaç makale göndereceğim bide bi kaç takip ettiğim kişilerin ismi. Tekrar geçmiş olsun artık alerjen bi annesin aramıza hoşgeldin✋🏻

    YanıtlaSil